Re: ATM przelamuje monopol :) jeszcze raz!

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 10:16:08 MET

At 22:47 25.01.97 +0100, you wrote:
>Po raz kolejny firma ATM przelamala monopol Nask i TP SA (to sie chyba
>nazywa dipol!) na polaczenia Polski z USA. Zasuwa mi jak nie wiem.
>Chwilo... trwaj! Dziekuje ci ATM.

Milo taki tekst przeczytac, ale na wszelki wypadek drobne sprostowanie
- ATM korzysta z nastepujacych lacz miedzyoperatorskich w kraju:
NASK, POLPAK-T, POLPAK (X.25), Internet Technologies, Polska On Line, SM-Media
- Do pazdziernika 1996 dzialalonasze wlasne lacze satelitarne do USA, ale z
powodu niedotrzymania terminow homologacji stacji satelitarnej (operatorem
po stronie polskiej byl dzial uslug satelitarnych TP S.A.), musielismy z
lacza tego zrezygnowac.
- Od lutego powino zaczac dzialac lacze (kablowe), rowniez do USA.
- W tej chwili nasze "wyjscie w swiat" obslugiwane jest przez POLPAK-T,
czyli znaczna czesc entuzjazmu powinna przypasc TP S.A.

Dariusz Wichniewicz
ATM - Dzial Internetu

PS duopol, a nie dipol