GSM, TPSA, koncesje!

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 14:43:35 MET

Forwarduje z listy "Dziennikarz", mysle ze wazna wiadomosc.

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa

attached mail follows:

NSA uchylil w koncesjach na GSM wymog korzystania z tranzytu TPSA.
NIE OZNACZA TO WPRAWDZIE natychmiastowej zmiany koncesji, ale naklada
na TPSA obowiazek przedstawienia umotywowanego uzasadnienia takiego
ograniczenia. Jesli NSA uzna je za przekonujace i zgodne z ustawa, to
bedzie moglo pozostac. Nie bardzo wiadomo, jaki stan obowiazuje
teraz. Biuro Rzecznika Praw Obyw., ktory skierowal sprawe do NSA,
tweirdzi ze przepisy nie obowiazuja od teraz do ewentualnego
ponownego wstawienia. Inni nie sa tak tego pewni
- mam nadzieje, ze niebawem pojawia sie wykladnie lepszych prawnikow
niz ja. Ale zawsze niezly psikus, prawda?
                Uradowany
                              --Jarek