Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 09:12:33 MET

On Mon, 18 Nov 1996 21:22:33 +0100, Jacek Pietraszek wrote:

>Tu info z mojego podworka: gdy widze osobe, ktora
>"przebiera nogami", aby odczytac poczte, a jakis ircownik akurat wymienia
>kolejna serie bzdur, to po prostu delikwent grzecznie, acz stanowczo jest
>wypraszany od konsoli.

jak powszechnie wiadomo bzdury odbierane za pomoca e-mail
sa znacznie wazniejsze od bzdur wymienianych przez IRC

;-)

>P.S. Twierdzenie o znaczacej roli IRC-a i jego powiazaniach z prawami
>czlowieka, to IMHO kompletna bzdura.

a to juz wykracza poza sfere IRC - przy kazdej dyskusji z lamerami
kiedy probujesz rzeczowo i merytorycznie wytlumaczyc dlaczego tak
a nie inaczej, zawsze uslyszysz te kretynskie argumenty o tlumieniu
wolnosci nawigatorow cyberspacy ( <- czytac tak jak napisane) etc.

etc = et caetera, nie mylic z /etc :-)

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi