free.polbox.pl

Autor: Bartek Papierski (bpapier_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 18:21:05 MET

Podobno 14.01 POLBOX otworzył oficjalnie uslugę free.....
Ciekawe?!
Przez calą środę nie mogłem się dostać do swojej skrzynki.
Serwer POP chyba zamarł. Dziwne jest to ze gdy dzisiaj odebrałem pocztę (wreszcie zaczął działać) to okazało się, że otrzymywałem pocztę przez całą środę. Serwer SMTP działał bez problemu, bo listy ode mnie bez problemu wychodziły.
Takie rzeczy działy się także przed 14.01 kiedy to serwery pocztowe free.. były jeszcze testowane. Wtedy takie rzeczy mnie nie dziwiły, ale żeby po 14.01..?????
Nie, to nie przystoi nawet takiej firmie jak POLBOX.
Przecież ludzie płacą za połączenie telefoniczne, chcą się dostać do skrzynki a tu nici z tego.
Może to jakaś cicha zmowa z Telekomuną.

Jeśli ktoś na tej liście korzysta z free.. (wiem, ze tacy sa) to niech da znać jeśli miał ostatniotakie przygody.

_/ _/ _/
_/ _/ _/ Bartek Papierski
_/ _/ _/ mailto:bpapier_at_free.polbox.pl
_/ _/ _/ Lodz, Poland
_/ _/ _/
Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl