Re: Promocja ERA

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 20:41:24 MET

Bronek Kozicki <bross_at_polbox.com.pl> napisal w odpowiedzi na
przywracajace go do pionu pytanie:

: A czy musi?

Musi. Juz raz w Twojej poczcie wyladowalo kilkadziesiat MB kawalka Twojej
sygnaturki nazwanej dosc ekscentrycznie WINMAIL.DAT. A dlaczego musi?
"Polip" = Polski Internet!

Ale to Twoja sprawa, kazdy robi to co lubi, mam nadzieje, ze placisz
za podlaczenie ryczaltem, tak jak ja, i masz duzy dysk, ktory przyjmie
.5GB sieczki. U mnie df mowi, ze wolnego jest jeszcze dla poczty:

/dev/mdk 19093160 10858140 7248190 60% /var

ok. 7GB. Wiec liczac sie nawet z odbiciem poczty od Ciebie, wystarczy na
pewno.

--ser

Unix jest przyjacielski. Tylko starannie wybiera przyjaciół.
Bronek do nich nie należy.

Bronek kocha NT. NT Bronka tez kocha.

Lepsza jest milosc czy przyjazn (systemu operacyjnego)?