Re: Wirtualny serwer

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 19:11:01 MET

In article <5bj4na$loi$4_at_bit.onet.pl>, Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> writes:

>"To proste, drogi Watsonie..."
>Protokół IP. Każda ramka ma adresy: adresata i nadawcy.
>Adresat może się dowiedzieć na jaki adres do niego przyszło zlecenie.

Nie o to bylo pytanie... Ramka ma owszem, numer IP adresata. A jezeli
jest kilka nazw wskazujacych na ten sam numer? Skad wiadomo jakiej
nazwy uzyl ten co ramke wyslal? A moze wcale nie uzyl nazwy tylko
wklepal numerek?

Na szczescie server ma dostep do pelnego URL-a jakiego uzyl nadawca zeby
sie z nim polaczyc - i na podstawie tego moze robic rozne rzeczy. Musi
byc tylko tak napisany zeby robil to 'sam', bez koniecznosci pisania
skryptow. Maile innych polip-ow sugeruja ze istnieja juz servery ktore
to robia (nie wiem, sam tego nigdy nie potrzebowalem...)

JMP