Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 15:58:24 MET

In pl.listserv.polip Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: I o to mi chodzilo:)
: Rachunek musi zawierac tzw. billing bo inaczej to bezsens przeciez....

Dlaczego? Jak Ci przychodzi zestawienie wydatkow z karty kredytowej,
to masz tylko pozycje 'zakupy w supermarkecie - 149.37$',
czy z wyszczegolenieniem: mleko 2$, ser 4.15$, etc... ?

Czy zawsze sprawdzasz na rachunku ze sklepu, czy owa cena sie zgadza?

P.S. dopoki rachunki za telefon przychodzily znosne, to mnie specjalnie
nawet nie interesowalo za co. Teraz tez mnie specjalnie nie interesuje,
wiadomo, za modem.

J.