Re: Promocja ERA

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 03:11:26 MET

13 Jan 97 , 1:35, Zbigniew Zych pisal:

> Niby w czym? Co najmniej od tygodnia reklama w [jednej z ogólnopolskich
> stacji radiowych] lata, ale tam nie gadają że tylko dla ludzi z W-wy..
>
> Ciekaw jestem ile Ci zapłacili za reklamę w Internecie... :-)))
>
> A poważnie: to niby co to ma mieć wspólnego z "rozwojem" telekomunikacji
> w Polsce?? Zwykła promocja, nawet nie szczególna.. bo jak widać
> tylko 20 osób... a reklama w np. TV to znacznie większy majątek, czyli
> się nie wysilili... Gdyby dawali każdemu to co innego....

Ale wzrosnie "spoleczna swiadomosc" szkod jakie wyrzadza nieudany
program odbudowy polskiej telekomunikacji polegajacy na utrwalaniu
monopolistycznej pozycji TP S.A. i zawyzaniu cen za uslugi.

> Zresztą, jak oni niby zamierzają sprawdzić, że moje xero jest prawdziwe,
> a nie sfabrykowane? Nie sądzę, żeby mieli wgląd w papiery TPSA....
>
> Czyli każdy pisze teraz podanko datowane 5 latek temu, robi xero i wysyła.

No nie. Raczej przy odbiorze nagrody trzeba bedzie ten dlugi czas
oczekiwania udowodnic przedstawiajac na przyklad papiurek wysylany z
TP S.A. ze np. przewidywane zalozenie w roku 1956. Tam jest
stempelek. Ksero dopuszcza do konkursu. Tak przynajmniej wychodzi na
zdrowy rozum ale ten organ w starciu z TP S.A. nie jest akurat
preferowany :-)

> Dla mnie rewolucją w polskiej telefonii będzie, kiedy podłączenie telefonu
> będzie darmo (rejestracja komórki, podłączenie aparatu), komórkę dostanę
> darmo, pod warunkiem że np. przez 3 lata będę korzystał z firmy X,
> a rozmowy lokalne będą naliczane jednorazowo (a nie za czas)....

Chwilunia. W takim raju zyja prominenci. Plus rozdal im komorki i
przez pol roku nie placa. Czyli jest jak byc powinno. Znaczy sie
rzadowy program odbudowy polskiej telekomunikacji skutkuje :-)

> Marzenia stlgciętej głowy??? Cóż.... Za to chociaż TPSA nie dolicza do
> rachunku.....
>
> PS: 2 mln 300 szł na rachunku za grudzień.... głównie 0202122...
> Kto da więcej?? ;-)

Hehe...moze ja.

> Zbigniew Zych
> --
> Optimus SA Oddział Kraków, administrator sieci, http://onet.pl/~zych/

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

Test ogonkow: ĄĆĘŁŃÓi>>A ąćęłńóstlgżflorin