Re: Lacza

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 12:44:49 MET

On Wed, 8 Jan 1997, Marcin Jagodzinski wrote:

> Chcialbym sie dowiedziec:
> jak polski Internet jest polaczony ze swiatem: ile mamy lacz
> miedzynarodowych, jakie sa to lacza (przustowosc, sat/naziemne), kto
> jest ich wlascicielem i opertatorem.
  ---
  Rozumiem, ze wiesz juz co ma NASK (ale podaje dla porzadku URL gdzie
  powimnienes znalezc informacje i mapki http://www.nask.pl/ - dwa lacza
  satelitarne: do USA i do Szwecji)

  Wlasne polaczenie ma TP SA do USA (kabel podmorski). Twoj provider (ATM)
  tez planowal cos takiego - nie wiem czy juz dziala.

  Moze i inni podadza jakies informacje...

  Pozdrowienia
  Wojtek