Re: Propozycja: pl.soc.monopol

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 08:16:54 MET

In pl.listserv.polip Pawel Hachaj <bej_at_if.uj.edu.pl> wrote:
> Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl) wrote:
> : Nazwa: pl.soc.monopole
> : Opis grupy: Czemu nie lubimy monopolistów ?
> : Tematyka grupy: Wszystko, co jest związane z monopolami. Uwagi, skargi,
> : dyskusje i dywagacje.
> : Tematem, który w szczególności mógłby znaleźć miejsce w tej grupie jest
> : wałkowany wciąż na polipie wątek dotyczący TPSA.
> : Grupa będzie niemoderowana.

I bardzo dobrze, że niemoderowana.... bo jakby, nie daj Boże, któraś z
zainteresowanych stron to moderowała... ;-))))

> Teraz juz powaznie.
>
> 2) Do CFV zostal juz wyslany wniosek o zalozenie grupy pl.pregierz poswieconej
> pietnowaniu tego, czego nie lubimy (wiec i monopoli)... Moze nie mnozmy
> bytow ponad miare.

Właśnie: "teraz na poważnie":

Z tego co pamiętam, to pl.pregierz miała być grupą, w której znajdą się
rzeczy, których nie lubimy, ale miało to dotyczyć raczej wszelkiego rodzaju
spamów, out-topic'ów itp. rzeczy. Na _dyskusje_ n/t monopolistów przydałaby
się osobna grupa.

P.S.
Dzisiaj w "Kawie czy herbacie" (cholera, czemu ja tak wcześnie rano muszę
wstawać) widziałem p. Krzysztofa Bartnickiego (nie wiem, czy nazwiska nie
przekręciłem - chodzi o rzecznika TPSA). Była tam mowa o reklamowaniu
rachunków telefonicznych. Pierwszą instancją jest TPSA, drugą - powództwo
cywilne. Dyskusja w sam raz na pl.soc.monopole...
Acha, jeśli chodzi o tę osobę, to był tam "smakowity kąsek":
W konkursie jaki codziennie w tym programie jest dzwonila pewna pani z
Ustrzyk (czy Leska, już nie pamiętam). A ten rzecznik stwierdził mniej
więcej coś takiego "No widzi pani, jak TPSA dba o klienta? Nawet z takiej
miejscowosci jak ...... słychać bez trzasków" ;->
Oczywiście zamiast tej miejscowości można wstawić dowolną inną ;-)))
A ja sie tylko zastanawiam, dlaczego dzwoniąc z Gliwic do Gliwic
muszę krzyczeć do telefonu ...

Eeeech, życie ;-)

--
--   Andrzej Bort          Technical University of Silesia, Computer Center
--   E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO compatible)  Office phone: 37-15-69