Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 12:44:43 MET

31 Dec 1996 20:53:58 GMT, "Wojciech Myszka"
<W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> napisał(a):

>Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> pisal (w odpowiedzi na moja
>wypowiedz, ktora wycinam)
>[...]
>wyslam
> ---
> To nie jest wcale ciekawe, tylko wiadome :-)
>
> Ale prosze wytlumacz mi czemu w ten sposob nie mozesz miec dostepu
>do wszystkich grup newsowych obecnych w Polsce? Po co jest serwer
>news.tpnet.pl (jezeli jeszcze jest) i jaki masz tam dostep?

Po co jest serwer news.tpnet.pl to ja nie mam pojecia. Za to serwer
news.onet.pl udostepnia mi kilka tysiecy grup i przypuszczam, ze jest
najbogatszym w zasoby serwerew newsowym w Polsce. A jesli nie - to i
tak wiecej niz jest na onecie nie potrzebuje.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --