Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 20:56:59 MET

Fri, 27 Dec 1996 12:07:55 +0000, rolka_at_igo.katowice.pl (Michal Rolka)
napisał(a):

>OK, spróbuję. Ale nikt mi też nie zaproponował www.paragwaj[.com].pl. OTOH
>myślę, że adres www.poland-info.[com|org|...] byłby może dla ortodoksów
>strawniejszy?

Caly thread jest bez sensu. Tym bardziej, ze istnieje juz
www.explore-poland.pl. Jesli jakis Amerykaniec (w szczegolnosci S.D.)
chce znalezc jakas informacje o naszym biednym zacofanym kraju i
wcisnac tu swoj tylek - to niech tam szuka.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --