Re: Kij w mrowisko domen

Autor: S. Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 25 Dec 1996 - 05:59:04 MET

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<59povs$gev_at_info.nask.pl>...

> Sugerujesz niniejszym, iz www.poland.com byloby _wylacznie_ dla
> amerykanow?
> A co z innymi nacjami? Dla niemcow www.polen.de, czechom
> www.polsko.cz? Paranoja? No wlasnie!

Dlaczego paranoja? Jesli sluzylo by promocji polskiej gospodarki za
granica?
To moze i foldery turystyczne dla obcokrajowcow tez po polsku?
Jak chca gadziny przejezdzac to niech sie ucza.

Zapominasz kolego komu tu na czym zalezy.