Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Fri 20 Dec 1996 - 15:02:25 MET

In pl.listserv.polip S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> A Ty myslales ze oni to robia wedlug literowych nazw miast gdy maja podany
> kod pocztowy? ROTFL!!!!!!!!!

Kod pocztowy - OK, ale wg imienia/nazwiska i PESELU....
Pomysl... kod pocztowy jedynie okresla wstepnie region, potem masz
ulice, numer domu....

> A kiedys bylo inaczej?

Tak - bo Internet byl po prostu mniejszy....

> Zbyszek ile lat sie polski internet bedzie musial rozrastac zanim sie nie
> zmiesci w domenie .pl ?

Nie ma czegos takiego jak "Polski Internet" - jesli ja z "Polskiej czesci
Internetu" zechce obejrzec jakas strone *.com - to bede mial takie same
problemy jak Ty z "USA-Internet"... Lepiej po prostu z gory przemyslec
jak to ma byc, zeby potem nie zmieniac...

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/