Re: Kij w mrowisko domen

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 15:39:31 MET

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote in article <59at7t$osp$1_at_bit.onet.pl>...
> DNS nie służy wyszukiwaniom w sieci informacji.
> To tylko system adresowania i takim powinien zostać...
> Prosty, logiczny, podlegający pewnym rygorom i przepisom, hierarchiczny.

Prosty i logiczny.
Jakos nie widzialem tu takiej propozycji...

> Tak jak nie można sobie wybrać np. numeru domu w którym się mieszka,
> czy też nie można sobie zmieniać nazwy ulicy...

Bo Pan listonosz roznosi to recznie i by go szlag trafil.
Widzisz roznice?

> Adresy też są hierarchiczne...
> Państwo, województwo/stan, miasto, ulica, dom, mieszkanie...
>
> A po co to tak?
> Może od razu adresujmy listy:

> Zbigniew Zych nr PESEL........ (żeby rozróżnić...)

Jakby na poczzcie byla porzzdna baza dancyh to czemu nie?
Juz dzis zamiast nazwy miasta, wojewodztwa itp (hierarchicznie) wystarczy w
zasadzie kod pocztowy