Re: Kij w mrowisko domen - obok tematu

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 12:37:46 MET

1.
Jest rzecza interesujaca, ze istnieje w sieci tak wielu uzytkownikow,
ktorzy maja o sobie tak dobra opinie, ze sadza, iz powinni uczestniczyc w
tworzeniu PRAWA - decydujac za innych jakie nazwy domen powinni dla siebie
rejestrowac...

2.
Moj pies nazywa sie ZAWIAS, a kot CHOLERA i wara komukolwiek od tych nazw,
mimo iz nie znajduja sie w "jedynie slusznym, powszechnie obowiazujacym,
zgodnym z normami swiatowymi (a nawet je przewyzszajacym) SPISIE
DOZWOLONYCH IMION DLA PSOW I KOTOW".

3.
Per analogiam: dokad moje dzialania nie wchodza komu w droge, czyli nie
usiluje zarejestrowac czyjejs nazwy - wara komu od ustalania co mi wolno, a
co nie.

4. (na temat www.poland.com)
Broniacym polskosci tegoz serwera i tym ktorzy wymagaja od internautow ze
swiata, by dostosowali sie do naszych (?) zwyczajow, proponuje aby narzucic
rowniez nazwe "polska" zamiast "poland" - niech sobie jalopy ze swiata nie
mysla, ze beda nami pomiatac. A co. (o ile pamietam zrobila juz tak
Bialorus - przemraszam - Bjelorus; czy ktos z was choc raz uzywal tej
oficjalnej nazwy?)

Pozdrowienia
Darek :)