glownie o TPSA

Autor: Ryszard Gabryszewski (kacper_at_haydn.cbk.waw.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 14:57:30 MET

On Thu, 12 Dec 1996, Tomasz Leszczynski wrote:

> P.S. Jest NIEZBEDNIE potrzebna grupa dyskusyjna o problemach polskiej
> telekomunikacji i jej monopolizacji. Obecnie dyskusje takie jak ta
> prowadzone sa na roznych grupach co utrudnia dyskutantom sprawne docieranie
> do siebie i ucieranie pogladow nie mowiac o tym, ze nie kazdy ma ochote
> sluchac wciaz i wciaz jaka to TPSA niedobra bo to jest wiadome od lat
> kilkudziesieciu (TPSA istnieje od niedawna, wczesniej byla
> Poczta Polska Telegraf Telefon)

Taka lista istnieje, nazywa sie telecom, ale umarla smiercia naturalna
jakies kilka miesiecy temu :-) Byl na niej aktywny jeden pracownik TPSA,
ktory jak lew staral sie odpierac wszelkie zarzuty czynionej tej
instytucji (czesc zreszta odpieral z dobrym skutkiem) oraz "stado hien"
(mam nadzieje, ze nikt nie poczul sie urazony, jesli tak - przepraszam,
nie to bylo moim zamiarem), wsrod ktorych wyroznialem sie aktywnoscia i
ktore w ten sposob dawaly ujscie swoim frustracjom powstalym dzieki
kontaktom z TPSA :-)
A'propos TPSA, mam zastrzezony numer telefonu na skutek umowy z moim
rejonowym BOK. A wlasciwie tak myslalem, do momentu, w ktorym nie
zobaczylem mojego nowego "zastrzezonego" numeru w nowej ksiazce
telefonicznej. Czy ktos mial moze podobne przypadki ?

---
Ryszard Gabryszewski #### phone: +48.22.403766 ext. 321, fax: +48.22.403131
        e-mail: kacper_at_cbk.waw.pl # http://www.camk.edu.pl/~kacper