Re: Nazwy domen pl itd.

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 09:55:28 MET

dariusz_at_usa.net wrote:

>IBM http://ibm/
>Ford = form.com = http://Ford/
>beatiful ?
>Dariusz

powiedz mi jak skonfigurowac nameserver, zeby uciagnal taki glaz.
wiesz co to sa ograniczenia techniczne ? jak nie wiesz
to sie po prostu nie odzywaj.

To co mowisz przeniose na inny grunt. Wyobraz sobie
jedna wielka centrale telefoniczna, do ktorej bylyby podlaczone
doslownie wszystkie telefony. Da sie zrobic ? .......... ano wlasnie.

>Czekam na nowy system identyfikacji domen, wtedy wyjasnia sie watpliwosci.

no to czekaj dalej.