Re: Polaczenie z Internet via TPSA

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 13:19:34 MET

: >Po zainstalowaniu Windows 95 nie moge znalezc sposobu
: >na polaczenie sie z Internet via TPSA. Zainstalowalem
: >DIAL-UP , protokol TCP/IP i skonfigurowalem wedlug
: >ksiazki. Nastawilem na pobieranie adresu IP z servera.
: >W czasie polaczenia (po wpisaniu username:ppp i hasla:ppp)
: >zamiast dac mi IP to wyskakuja same znaczki i to calymi
: >ekranami . Nie wiem gdzie jeszcze moge cos zmienic....
: >
: > Janusz
Wszystkie uwagi napisane do tej pory sa bzdura wiec prosze nie piszcie
jak nie wiecie :((((

: Press F7, a pozniej zajrzyj na serwer TPSA i sciagnij sobie skrypt do
: automatycznego logowania...
^^^^^^^^^^^^^^^^brawo pierwsza i jedyna rzecz do zrobienia :-))))))

Smieci ktore sie pojawiaja wcale nie sa zakloceniami lini .
!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEDYNYM OBJAWEM ZLEJ JAKOSCI LACZA JEST ZWOLNINIE TRANSMISJI LUB JEJ
ZERWANIE CHYBA ZE MACIE MODEM Z POPRZEDNIEJ EPOKI.

: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
^^^^^^^^^^^^^^^ uzwywa TPSA i wie :-)))))
: WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416

== Pawel Kaminski    e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net        CB-RADIO 27.160Mhz
==                             robbo_at_irc.pl
==                    http://robbo.irc.pl/robbo.html
==                        IRC : ROBBO  #polska
== http://robbo.irc.pl/  - ponad 200 URLi - ludzie, zdjecia, info, imprezy