Re: Ciekawe adresy Internetowe - indexowanie

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_butler.medianet.com.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 10:09:21 MET

Dnia 8 Dec 1996 16:57:10 GMT "Michal Wabinski"
<wabinski_at_bet.po.opole.pl> napisał(a):

>Czy ktoś wie jak zrobić aby np. taka AltaVista indeksowała np. moją stronę.
>Łącząc się z Altavistą jest opcja Add URL - ale chyba nie działa bo za
>cholerę nie mogę się potem odnaleźć - jak ktoś wie jak to działą niech
>pisze
>--
Działa, ale z 'pewnym' opóŸnieniem :)))); w jednym przypadku
opóŸnienie wynosiło cuœ około 4 miesięcy....

Pozdrawiam,

Maciej

PS. Z jeszcze większym opóŸieniem działa kasowanie stron: moja strona
na serwerze NIE ISTNIEJĽCYM od sierpnia nadal jest znajdowana :((