Re: MASZKOWSKI szaleje !

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 17:08:40 MET

In pl.listserv.polip Anti-WARTA SA <anti_warta_at_hotmail.com> wrote:
: Jestem zaalarmowany faktem, ze Internet Polski byl i jest cenzurowany
: dokladnie tak samo jak robili to komunisci w PRL-u. Wczoraj, czyli
: 5 grudnia 1996, dolaczylem sie do dyskusji na <pl.listserv.polip>
: i umiescilem ponizszy artykul w odpowiedzi na posting Rafala
: Maszkowskiego z Torunia.

Sam sie przyczyniles do stworzenia takiego automatu, co kasuje
listy rozsylane do zbyt wielu grup naraz. Kwestia techniczna, a nie
tresci.

Niejaki Miecz probujacy rozsylac nieproszone listy do chyba 1000 adresatow
skonczyl biedak z

Jak Ci zalezy - wysylaj je pojedynczo.

: Zapraszam Was wszystkich goraco do protestu przeciwko CENZURZE
: w Internecie.

Przeciw cenzurze - za.
Przeciw smietnikowi - bardziej.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |