Re: EB

Autor: G. Labe (yellky_at_ultra.tech.us.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 13:54:33 MET

Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net) wrote:
: Hmmmmm ciekawe jadasz podkladki pod myszki, no chyba ze dostales cos
: innego

A probowales kiedys zjesc podkladke? Pewnie nie, bo z gory zakladasz, ze
jest niejadalna. A gdy ja odpowiednio przyrzadzic jest calkiem dobra,
mozna nawet zaryzykowac stwierdzenie, ze jest smakowita. Osobiscie lubie
podkladki z odrobina majonezu i plasterkami pomidora, chociaz akurat ta z
EB lepiej smakuje z ogorkiem i rzodkiewka, zamiast pomidora.
Mozna takze probowac mielenia maszynka do miesa i smarzenia na oleju jak
nalesniki (ale trzeba dodac mleka i odrobine soli i pieprzu). Do picia
polecam - niespodzianka - ciepla herbate. Wbrew pozorom, piwo do
podkladek niestety nie pasuje. Gdybys jednak obstawal przy alkoholu,
mozesz dodac do herbaty ze dwie lyzeczki rumu, ewentualnie - po
zjedzeniu - setka dobrej wodki na trawienie.
Palce lizac.

YELLKY

PS. Gdybys znalazl jakis rownie pyszny sposob przyrzadzania podkladek -
bardzo prosze o przepis. Mam jeszcze jedna podkladke z EB...

###
# Grzegorz "YELLKY" Labe
#
# labe_at_us.edu.pl