Re: Ludzie domeny *.ae.*.pl (bylo Re: Sie ma wszystkim !!!)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 09:02:14 MET

Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: No cóż... To nie jest takie proste. Możemy spodziewać się wraz z
: rozwojem Internetu napływu tak zwanych zwykłych ludzi... Jelenia Góra
: niby (formalnie) w Internecie jest już od pewnego czasu, ale dopiero
: teraz jeleniogórski Internet zasiedlają ludzie.

: Może nie najlepiej zabrzmim to co napiszę, ale z informatyką na
: uczelniach ekonomicznych nie jest najlepiej. Z czasem się dotrą.
: Właściwie do FAQu tej grupy należy dopisać wszystkie te URLe gdzie
: jest cos do poczytania o sieci

Nie tu leży pies pogrzebany. Nie trzeba być chyba informatykiem aby
wiedzieć, że będąć np. w aptece pytanie w rodzaju: "czy może mi pani/pan
pokazać jakieś dobre lekarstwo ?" wyda się co najmniej lekko dziwne.
Jelenia Góra nie ma tu nic do rzeczy, oni stali się tylko pretekstem do
wyrażenia tego co mnie zastanawiało od pewnego czasu.
A wygląda to faktycznie tak, jakby ae.*.pl chciała doścignąć w lamerstwie
aol.com (proszę SD o niekomentowanie). Przoduje w tym niewątpliwie
uczelnia krakowska (nigdy wcześniej nie napotkałem tylu ogłoszeń
komercyjnych wysyłanych z uczelni, tudzież tylu pytań o możliwość
kradzierzy oprogramowania). Gdzie indziej dominuje lamerstwo na poziomie
Jeleniej Góry, w sumie niegroźne ale zawsze denerwujące. Ludzi z AE jest
na sieci mało, a większość z nich zachowuje się jak jakieś dzieciaki,
psując zresztą jak widać opinie reszcie.

Napisałem celowo "ludzie z domeny" ponieważ mogę sobie wyobrazić że to
tylko wąska grupka ma takie inklinacje a nie wszyscy studenci/pracownicy
AE. Jest to też oczywiste uogólnienie.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT