Re: Ciekawe adresy Internetowe

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 21:09:10 MET

>osoby

>http://panda.bg.univ.gda.pl/~wanted

>naprawde nikt
>jednak, ze
>Searchery
>takie jak

>tak ich

> To nie ma byc przechwalanie sie ile jest adresow.
> Osoba pytala o ciekawe adresy , a otrzmala informacje ,ze jest ich ok. 50 mil
> Tak tez mozna udzielac informacji.

No coz... zdania bywaja rozne. Radzilbym jednak zauwazyc, ze w mojej
bezposredniej odpowiedzi na list "Miska":
po pierwsze: byl zawarty jeden ciekawy adres internetowy - mianowicie moj
homepage
po drugie: uzasadnilem chyba wystarczajaco, dlaczego nie podaje dluzszej
listy adresow - zalezy to od indywidualnych preferencji

Poza tym, jezeli ktos chce sie czegos dowiedziec to niech laskawie zada
sobie trud odpowiedniego sformulowania pytania. Lamerom mowimy NIE!!!

Marcin Sochacki alias Wanted

e-mail: wanted_at_panda.bg.univ.gda.pl
WWW: http://panda.bg.univ.gda.pl/~wanted