Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Rafał Władysław Sikorski (rws_at_easymail.it.com.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 19:58:47 MET

At 07:42 PM 12/4/96 +0100, you wrote:
>Tomasz Kokowski <kokowski_at_put.poznan.pl> wrote:
>[cut]
>O Boże...
>
>Nic innego mi do głowy nie przychodzi...
>
> Artur Czechowski
>--
>cat: Cannot open .sig: No such file or directory ;->

  Nie chce nikogo krytykowac, ale obserwujac ta liste od paru dni nabralem
przeczucia,ze jest to lista od domenach. I nikogo nie interesuje nic innego.
Jesli tak to od poczatku trzeba informowac,ze tylko o domenach i koniec.
Jest to bardzo ciekawy temat, duzo mozna o tym dyskutowac (nawet sam bym sie
wlaczyl),ale to chyba nie temat grupy dyskusyjnej. Nie monopolizujcie grupy.

 Mam pytanie dotyczace czegos innego niz domen.
Jakie sa polskie zrodla szeroko pojetej - informacji prawniczej -wszelki
biblioteki aktow prawnych i ich komentarzy (www,ftp, i itp).

Mam nadzieje ,ze wsrod bogatej oferty listow na temat domen , znajde jutro
pare listow na temat poruszony prze ze mnie. Z gory za uprzejmosc dziekuje.

  P.S. Podzielam poglad ktory pojawil sie wczoraj(przedwczoraj) o zalozeniu-
dotyczacej domen.
      specjalnej listy (dla chetny)