Re: TELE-PIES-czy rwie lacze

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 12:24:42 MET

On 4 Dec 96 at 11:42, Mirek Nowakowski wrote:

> Marcin Mrowiecki <mrowieck_at_ernie.icslab.agh.edu.pl> wrote in article
> <582gc6$2ll_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> tak w
> U siebie w Gdansku siedze czesto godzinami non-stop bez jakichkolwiek
> sensacji.
> OSciski!
> Mirek Nowakowski
U mnie w St-Woli na ZL'OOMIE jak deszcz popada to studzienki zamakaja
i trafnosc polaczenia jest 1/2 a rwanie to w 50% po 1 minucie.
Jak jest sucho kilka dni to moze 2/3 i rwanie po 2 minutach.
Router jest w Tarnobrzegu (25 km) i ponoc 40 modemow (w tym
chyba kilka padnietych).
Uzyskuje z centrali nie cyfrowej 21600 bps (bywa 28800 a na zyxelu
33600) i mniej rwie, czasami nie, a na cyfrowej max 16800 i rwie.
Nie probowalem po zmianie numeracji od 1-grudnia (cos kombinowali z
centralami). Jak ustawie transmisje na 9600/14400 to nie rwie :(((
Slyszalem, ze maja postawic router w St-Woli, moze bedzie lepiej.
    Nikomu nie zycze takich polaczen
Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \