Dam prace bylo (Re: ..... czy inny ISP)

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Wed 04 Dec 1996 - 09:39:10 MET

> Choc to niezupelnie na temat listy, ale za to na temat dyskusji:
> Szukam administratora (UNIX, CISCO, troche telekomunikacji), praca ciezka,
> placa przyzwoita.
>
> Darek

Ja tez. Wymagania (CISCO, UNIX, Novell, znajomosc baz danych,
telekomunikacji). Praca na dwie zmiany (9-17,17-??), niedziele i
swieta. Kontakt irom_at_gazeta.pl

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |