Re: klient www pod dosa

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 15:32:54 MET

In article <Pine.3.89.9612031611.A1707-0100000_at_orion.p.lodz.pl>, dkola_at_orion.p.lodz.pl (Dariusz Kolakowski) writes:
>Czy moglibyscie polecic mi jakis dobry progrmam www pod dosa, w ktorym mozna
>by wypelniac pola, takie jak w yahoo czy altaviscie?Minuet i doslynx nie
>potrafia tego.Dziekuje za odpowiedzi.
>Darek.

Altavista ma na dole taki link zatytulowany 'text only' - i jak za nim
pojde to moj lynx daje sobie swietnie rade. Prawda, to unix, ale jezeli
unix-owy lynx to umie to musi chyba istniec i DOS-owa wersja umiejaca to
samo.

Jezeli rzeczywiscie nijak nie umie - to mozna jeszcze konstuowac pytania
'recznie' - ale to bolesne, ja wiem...

JMP