Pomocy - Windows NT

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 02 Dec 1996 - 20:25:06 MET

Pomocy! Zmienilem haslo administratora na serwerze Windows NT i nie pamietam,
na jakie... Co mozna zrobic? Czy trzeba reinstalowac caly system od nowa?
Tego bym raczej nie chcial, bo tam jest podokladanych do systemu troche
roznych rzeczy, ktore nie ja instalowalem, wiec nie wiem dokladnie co tam
jest. Czy nie ma jakiegos programiku ktory pozwala zmienic to przeklete haslo?
Bardzo prosze o odpowiedzi mailem do mnie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl