Re: TelePies... kto i jak powinien dac komunikat o nieczynnosci sieci...

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Sun 01 Dec 1996 - 23:17:23 MET

Ziemek Borowski <ziembor_at_qdnet.pl>:
> Od kilku dni siec TPnetu szwankuje... nic do nie z NASKowej nie

W Krakowie już wróciło do normy...
Ale przez ostatnie dni, miałem łącze do MANa TPSA w Krakowie,
ale dalej wyjścią już nie było...
Albo rwał sie routing z modemów dostępowych do onet.pl,
(leciał defaultem do W-wy).

Dowiedziałem się tyle, że właśnie jacyś Anglicy coś montują...
Nie było ŻADNEJ informacji o planowanych wyłączeniach,
kłopotach, etc....
Po prostu ciach i nie ma wyjścia...

> czy przypadkiem nie jest tak ze my - jako uzytkownicy sieci nie
> powinnismy byc o tym publicznie - chocby na pl.internet.komunikaty -
> zawaidamiani?

Niech sobie i będzie gdziekolwiek indziej (lista dyskusyjna?)
Ale gdzieś coś takiego powinno być....

> moze nalezaloby sklonic CST TP S.A. i np.
> Konrada Plicha personalnie do wysylania odpowidnich informacji ;-)

Akurat Konrad tu nie winien ;)
Routingiem zajmuje się zupełnie kto inny,
Natomiast popieram potrzebę utworzenia takiej listy....

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,   administrator sieci,   http://onet.pl/~zych/