Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 22:27:12 MET

29 Nov 1996 13:44:49 GMT, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>zapomnilaes ? com, edu, mil, gov, net to pies ? wlasnie to jest kilka
>domen podstawowych i nic wiecej nie zakladaja oprocz narodowych.

Ale tam pisze .us, wiec poczulem sie zdezorientowany...

>w glownej wogole bo tak zaczeli i nie chca sie z tego wycofac.

Jaka domena jest glowna w Stanach?

>ufff. chociaz tu sie zgadzamy :)))

Dziwne, wydawalo mi sie, ze obaj jestesmy za com.pl. Chyba, ze w szale
juz nie rozpoznajesz kto swoj, a kto z Ameryki... :))

>np. o holandie gdzie wszystko jest w jednym wielkim worku.

Przeciez napisalem "czy musimy korzystac ze spr. zlych wzorow", m.in.
holenderskich.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!