Re: dokumenty o HTML

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Fri 29 Nov 1996 - 17:59:45 MET

Andrzej Bednarek wrote:

> Poszukuje pilnie jakies dokumentacji, materialow na temat
> genezy, rozwoju, aktualnego stanu jezyka HTML. Nie tak dawno wpadl
> mi w rece ezemplarz czasopisma "Software" z artykulem na ten temat
> no i oczywiscie gdzies mi "wypadl". Moze ktos pamieta jaki to numer.

Zapukales troszeczke nie w te drzwi: ma liscie pl.comp.www mialbys juz
pewnie sporo odpowiedzi.

Ale do rzeczy:

1. pl.com.www FAQ Ziemka Borowskiego -
http://www.qdnet.pl/~Ziembor/wwwfaqpl.htm
Tam jest lista miejsc o HTML, a i troche informacji o samym jezyku.

2. Materialy wydawncitwa Lupus Pawla Wimmera -
http://www.polbox.com.pl/lupus/
Miedzy innymi kurs HTML.

3. W3 Consortium - http://www.w3.org/
Organizacja zajmujaca sie HTML.

4. Swoje strony o HTML maja dwaj najwieksi rywale - Netscape i
Microsoft, co robi Netscape to prawie wszyscy wiedza, wiec troch z
przekory adres do dokumentacji konkurencji:
http://www.microsoft.com/workshop/author/other/htmlfaq1.htm

Polecam tez swoja wlasna Panorame HTML -
http://winter.it.com.pl/html.htm
oraz Panorame polskiego Internetu - http://winter.it.com.pl/inetpl.htm
jesli chodzi o polskie zasoby.

Pozdrowienia,