Re: Znowu DNS (dlugie)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 17:30:39 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: >Emil Stepniewski <emil_at_oeiizk.waw.pl> wrote:
: >: Co do eleganckiego zmuszania, to nie wiem, czy cos takiego istnieje,
: >: ale można np. zapowiedzieć, że za <jakiś_czas> trzeba będzie płacić
: >: za korzystanie z domeny w .pl <jakaś_astronomiczna_kwota> złotych
: >: miesięcznie. Chociaż nie wiem, czy by to przeszło.
: >
: >To sie niektorzy przeniosa do .com czy .net. Bo tam taniej...
: >Jaroslaw Lis

: Jesli niemozliwym okaze sie zabronienie rejestracji domen bezposrednio w *.pl ,
: bylbym za tym aby wnosic stale miesieczne oplaty abonamentowe za domene
: w *.pl . W sumie b.fajny pomysl :))

To sie niektorzy przeniosa do .com czy .net. Bo tam taniej.....
Ze tak upierdliwie powtorze....

Jarek.