Re: polski Internet w ... Communications Week

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_qdnet.pl)
Data: Sat 23 Nov 1996 - 21:07:22 MET

Rafal Maszkowski na pl.listserv.polip napisal:

>Szkoda, że to tylko fantazja. Dostęp ma ok.
>40000 * (ilość maszyn w DNS)
>5 / (standardowy przlicznik maszyna->ludzie)
>40M = (ludność)
>0.5 %
>a przy baaardzo optymistycznym szacowaniu 1 %.

 zgoda... choc ja bym dyskutowal co do przelicznika... domyslam sie ze

 jest to tajemnica handlowa... ale ile Wam w PDi (i u innych ISPesow)
wypada IPow na ,,lusera''?
mysle z wiecej niz piec... pewnie z dziesięciu... no pietnastu... (bo
pewnie macie po IP na kazdy nr. telefoniczny i terminal... - byc moze
sie myle - nie jestem fachowem... i poza tym w gre wchodza maszyny
,,bez uzytkownka'' typu routery wirtualne serwery pajeczyny itp.)

ale to i tak pewnie wyjdzie cos kolo 400 tys. osob zaangazowanych w
siec... wiec pewnie > 1% (niewiele, bo niewiele ale jednak)

-- Ziemek Borowski mailto:ziembor_at_QDnet.pl
FAQ pl.comp.www http://www.QDnet.pl/~Ziembor/pl.comp.www/