Re: Internet w kablowce.

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 17:11:04 MET

Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:

> Zwykly modem 99-160$, kablowy 350 - 500. Przy masowce cena by spadla
> znacznie, i watpie zeby wyszedl czynnik x2.

Jakies trzy tygodnie temu widzialem telewizor z wbudowana przegladarka WWW.
Kosztowal troche ponad $1.5k. W pilocie byl wbudowany mini-trackball, ktorym
gosc ze sklepu skakal z linka na link. Nazwy firmy nie pamietam, ale jakosc
obrazu byla calkiem przyzwoita. Wydaje mi sie, ze rozwoj Internetu
w kablowce pojdzie wlasnie w te strone. Z poczty czy newsow zechce korzystac
zapewne co setny uzytkownik i ci kupia sobie normalny komputer, dla
reszty Internet bedzie zapewne czyms w rodzaju interakcyjnej telegazety.

Tomek