Re: Znowu DNS

Autor: DA_none (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 22:30:41 MET

Andrzej Resztak <resz_at_helios.man.lublin.pl> wrote:
> [...]

> : firmy chcace rejestrowac dla siebie kilka domen, ich nazwy sa nazwami
> : produktow, uslug lub w ogole nie maja zwiazku z nazwa firmy. Pojawiaja

> Jesli sa to nazwy wlasne produktow (najlepiej zastrzezone)
> to nie widze powodow do odmowy. Z tym, ze do umowy dodalbym
> klauzule, ze w przypadku utraty praw do nazwy/znaku
> zastrzegacie sobie prawo do likwidacji domeny lub przyznania jej
> komus innemu. (Chodzi o przypadek gdy ktos sobie zarejestruje
> jakas mniej lub wiecej znana nazwe, wejdzie na nasz rynek firma
> uzywajaca dotychczas tej nazwy i wygra proces).

no wlasnei jak z tym jest w polsce ??
domena jest na zawsze ?? czy mozna ja w jakis sposob starcic (tz nazwe)
o kto wtedy by za to odpowiadal nask jako instytucja ktora to zarejestrowala
czy ten co zglosil , jak pojde do patentowego i zarajestruje nazwet to mi
nik nic zrobic nie moze a z domena to nei widaomo .. :((

> Andrzej Resztak
DA_none