Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Bernard Malinowski (maber-polska_at_geocities.com)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 23:45:21 MET

On 18 Nov 1996 17:08:43 GMT, jmp_at_cocos.fuw.edu.pl (Jerzy Michal
Pawlak) wrote:

>Tyle, ze telewizje kablowe dochodza mocno nie do kazdego (do mnie na
>przyklad nie), a poza tym dyskusja zaczela sie od tego ze komus wydalo sie,
>ze 10.7 zl miesiecznie to drogo...

Ten ktos to ja i nie chodzi tu o prosta relacje ceny. Uwazam ze
jezeli TPSA chce brac jakiekolwiek pieniadze za dostep do swoich
serverow to powinna lepiej przygotowac wlasne oddzialy. Nie rozwiazano
dotychczas sprawy reklamacji w polaczeniach modemem. I kazdy modemiarz
placi TPSA pieniadze, rownierz za nieistniejaca usluge. Chec rozwiazan
komercyjnych ze strony TPSA uwazam za doskonaly moment na
przypominanie o tym fakcie.

Pozdrowienia

Bernard