Re: TPSA - Internet - 1997

Autor: Darek Ćwiklak (dac_at_hotmail.com)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 13:06:47 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
<328B8820.564D_at_rsw.pl>...
Darek Ćwiklak wrote:

> I na koniec dwie ciekawostki: szefostwo TP SA nie wie samo czy fakt
> posiadania modemu trzeba zglaszac w oddziale czy nie!

W oddzialach regionalnych wiedza. Posiadania nie trzeba. Chec uzywania
trzeba zglosic (2 zl)+
przedstawienie modemu (nie wiem jak wyobrazaja sobie przedstawienie modemu
wewnetrznego - z mb.
czy bez)

Wczoraj sie chlopaki zastrzegali, ze ta oplata rejestracyjna to jakas
bzdura (bo za uslugi teleinformatyczne nie trzeba placic dodatkowo). I chca
ja zniesc.

Darek