Re: FLI -> AVI

Autor: Robert Slawinski (ru4d2_at_interport.net)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 07:44:44 MET

"Ireneusz Klader" <Mohamed_at_intertele.pl> wrote:

>Szukam programiku, ktory moze dodac do pliku FLI, FLC dzwiek,
>a nastepnie zapisac go w formacie AVI.
>Czy ktos spotkal sie moze z czyms takim. Jesli tak to prosze
>o namiar na taki program.
>Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam.

adobe premiere ver. 4.0 i 4.2 to robi na pewno, szybko i bezblednie.
elastic reality 1.1
autodesk animation studio 1.1
cos z firmy u'lead hyba high jack 3.0
macro media graphic converter.
graphic converter plus (nie pamietam jakiej firmy).
in.synch speed razor mach III chyba tez czyta flc/fli, na pewno
exportuje avi.

musza byc jakies shareware'y, ale niestety nie znam.
zajzyj do www.tucows.com tam powinno cos byc.
mam nadzieje, ze to co kolwiek pomoglo.<rs>.