Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 02:57:11 MET

Michal Krzeminski wrote:

> tak Grzesiu tylko ze IMHO fakt ze gdzies tam jest tak jak opisujesz
> nie wnosi nic, kompletnie nic do tego co mamy u nas.

Michalku, nielubie jak sobie ludzie wyobrazaja ze 'tam w kapitalizimie'
wszystko jest dobrze i dziala poprawnie tylko 'u nas w biednej Polsce'
jest zle i niedobrze.

a co do dyskusji to zgadzam sie nic nie wnosi.. tak samo jak twoj
posting ;)

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
Gregory BRZESKI           gregory_at_webcorp.co.uk

           http://www.webcorp.co.uk/
=============Your Internet Partner+++++++++++++