Re: jeszcze o NASK

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 14:35:50 MET

Wladyslaw Majewski <majewski_at_chop.swmed.edu> wrote:
: Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>:

: > 2. Po wielu faxach i rozmowach dzisiaj prof. Hofmokl obiecal,
: > ze po Infofestiwalu w Krakowie problem waskiego gardla w dostepie
: > do ICM zostanie w ciagu kilku dni rozwiazany.

: Bylbym bardzo wdzieczny, gdybys nas mogl na biezaco informowac,
: czy slowem cialem sie staje - gdyz nie chcialbym stawiac ]
: NASK/WARMANOWI nieaktualnych zarzutow,

Oczywiscie. Wlasnie dlatego zdecydowalem sie wyslac moje powyzsze wyjasnienie.

Zreszta za tydzien bedzie widac na ile sytuacja sie poprawila.

W faksie do prof. Hofmokla sugerowalem powrot do stanu sprzed zaistnienia
WARMANa, czyli polaczenie ICM linia bezposrednia do routera krajowego NASK.
Nie otrzymalem odpowiedzi, wiec spodziewam sie, ze NASK znalazl
jakies inne wyjscie z sytuacji.

: a sprawa ICM jest maim zdaniem jednym z najpowazniejszych problemow
: zwiazanych z ta firma.

: Swoja droga - jak mozna wiazac doprowadzenie sieci, za ktora sie
: odpowiada - z jakims festiwalem? Przeciez mowiac cos takiego
: Pan Dyrektor posrednio przyznaje, ze balowanie uwaza za wazniejsze
: od dzialania / konserwacji sieci. Czy masz to na pismie?

Nie mam na pismie ani nie ja rozmawialem w tej sprawie z prof. Hofmoklem.
(rozmawial prof. Bogdan Lesyng - dyrektor ICM).
Jednak to stwierdzenie prof. Hofmokla zostalo rowniez potwierdzone
ustnie przez dyrektora WARMANa, dr Macieja Kozlowskiego.

: I czy mozesz na cos wiecej powiedziec, na czym mial polegac
: sugerowane przez NASk zmiany w umowie z ICM?

Nie chcialbym o tym pisac, poniewaz sprawa dotyczy umowy dwustronnej
ICM - NASK i NASK moze sobie nie zyczyc ujawniania szczegolow.

Pozdrawiam,

--wojtek