Re: Polskie Yahoo?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 22:38:29 MET

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> napisal(a):

>I wyłącz sobie dopisywanie ^M na końcach linii...
>Internet to nie *TYLKO* Microsoft...

To chyba nie to. Jego mail przyszedl zakodowany w base64, a jesli
pojaiwlo ci sie ^M na koncu linii, to raczej jest to wina twego
newsreadera.

PS. Przynajmniej przeczytales, ja nie moglem :(.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -