Re: Win NT - zabojca UNIXa (off topic, database)

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 14:45:08 MET

Wybaczcie, że jeszcze ale zaintrygowało mnie:

On Thu, 31 Oct 1996, Jarek Lis wrote:

> Gotfryd Smolik <smolik_at_stanpol.zabrze.pl> wrote:
> : A zna ktoś bazę danych, potrafiących zrobić backup *w locie* ??
> : *BAZĘ*, nie aplikację pod bazą ! A wydawałoby się że można zastosować
> : jakąś prostą ideę -:>
>
> Odkad bazy sa tranzakcyjne, to idea jest prosciutka.

 I *znasz* taką bazę, inną niż RDB która to potrafi ?!?
 Żaden "bazolog" po przedłożeniu o co chodzi nie stwierdził
"a, to taka a taka też ma !".
(a propo idei: muszą być *dwa* poziomy "commit" - ten "głębszy"
niedostępny dla zwykłych operacji i już: wtedy programy spokojnie
działają, a baza zrzuca backup "sprzed 15 minut" *w trakcie pracy* !).

 Ok. Ciągle: *która inna* !

 Gotfryd