Poszukuje Bielsko-bialan!!!! - Pilne!

Autor: Bartlomiej Solarz (solarz_at_ibspan.waw.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 11:56:53 MET

Cześć!

Dostałem taki oto list:

From: "Marcin Farkowski (Delta Software)" <v-marcif_at_microsoft.com>
To: "'solarz_at_ibspan.waw.pl'" <solarz_at_ibspan.waw.pl>
Subject: Prosba
Date: Mon, 4 Nov 1996 02:46:44 -0800
Encoding: 13 TEXT

Dzien dobry,

Mam wielką prośbę - właśnie szukałem informacji, gdzie w Bielsku-Białej
można wykupie legitymacje EURO<26 (może w PTTK). Czy mogłby Pan podać mi
telefon jakiegoś oddziału PTTK w Bielsku-Białej? Jestem w tej chwili w
Irlandii i jest mi bardzo trudno dzwonić i dowiadywać się na miejscu.
Moja żona jest w Bielsku do środy (6 listopada) - to ona chce wykupić tę
legitymację - i poźniej informacja nie bedzie mi już potrzebna.

Z gory dziękuję.
Marcin Farkowski.

Z poważaniem

PS-Odpowiedzi e-mailem na adres: v-marcif_at_microsoft.com

* Bartlomiej Solarz  INSTYTUT BADAN SYSTEMOWYCH PAN *
* tel. 37-68-22                         Life is fun *
* tel. 36-19-01 w 247   E-mail solarz_at_ibspan.waw.pl *