Re: Rozterki matrymonialne

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 19:27:41 MET

> Date sent: Sun, 27 Oct 1996 20:24:42 +0100
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Rozterki matrymonialne

> czyzby?

Zastanawiam się skąd w Tobie tyle nienawiści do GW. Nie pytam o
opcję polityczną, ale mam nadzieję, że nie jest to "na prawo ode
mnie już tylko ściana". Byłoby szkoda, bo chyba fajny z Ciebie,
Karpio, koleś, a tak musiałbym Cię skreślić z listy ludzi z
poczuciem humoru.
Pozdrowienia.
Zielu
zielu_at_gazeta.pl