Re: "Anti-WARTA SA" w Polskim COMPUTERWORLD * 1 listopada 1

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 13:52:55 MET

Dnia 25 Oct 96 o godz. 15:41, Christopher Krokos *USA* napisal(a):
(cytujac artykul w ComputerWorld na temat strony WWW "Anti-Warta"):

> Dla sadu znaczenie moze
> miec rowniez zlamanie w tym wypadku etykiety sieci (netiquette), jako
> prawa zwyczajowego uzytkowników danego systemu.

No nie wiem jak autor wspomnianego artykulu, badz tez prawnicy Warty,
rozumieja netykiete, ale zalozenie strony WWW skierowanej przeciwko
komukolwiek nie jest na pewno zadnym naruszeniem netykiety. Naruszeniem
netykiety *bylo* to, ze pan Krokos rozsylal swoje postingi przeciwko Warcie
do wszystkich grup Usenetowych "jak popadlo", ale nie dlatego, ze wystepowal
przeciwko Warcie, lecz wlasnie dlatego, ze rozsylal "gdzie popadnie". Pan
Krokos jednakze tej dzialalnosci juz zaprzestal i obecnie nie moze byc mowy o
zadnym naruszeniu netykiety z jego strony.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl