Re: Win NT - zabojca UNIXa

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 10:06:47 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Ponieważ jestem żywo zainteresowany tematem, proszę Cię o rozwinięcie
: tego tematu, tzn. jakie serwery masz na myśli (sprzęt), co to znaczy, że
: system się "zapycha" i jak jest to widoczne. Również mnie ciekawi czy są
: to Twoje wrażenia z eksploatacji takiego hosta czy też wiadomości
: zasłyszane.

Jesli jestes tak zywo zainteresowany, proponuje juz n-ty raz zajrzec na
dwa wybrane szybko przeze mnie serwery:
ftp(www*).3com.com
www.digital.com (czesc poswiecona pecetom, alphom i NT, czesc digital
unixa dziala niezle)

                                        (* - niepotrzebne skreslic)

Jak wrazenia? :)))))))

Potem proponuje dla kontrastu zajrzec na www.hp.com, gdzie wszystko dziala
sprawnie.

List ten jest rowniez odpowiedzia na opinie Jarka Lisa, zeby postawic NT
na alphie - prosze, digital ma NT na alphie - i nie dziala (czasami
dziala, ale jak fatalnie...). Jaki sprzet ma 3com, nie wiem, ale nie
sadze, zeby byl to np. Optimus SA.

Jescze jedno, wyjasnie dokladnie, co to znaczy, ze sie zapycha: zapycha
sie czyli nie dziala, nie spelnia funkcji, do ktorych zostalo wymyslone,
jesli oczywiscie nie zostalo wymyslone tylko do zarabiania pieniedzy
przez Microsoft.

Aha, nie sa to wiadomosci zaslyszane, ale pochodna eksploatacji w/w
serwerow.

: Marek Baczek

--ser

PS A pamietam jeszcze dobre czasy, kiedy 3com mial serwer na unixie, kiedy
przeszedl na NT i nie da sie (praktycznie) sciagac sterownikow, zmuszony
bylem zrezygnowac z produktow 3com`a.

S.