RE: WARMAN - co jest traktowane jako polaczenie lokalne

Autor: Hubert 'huber' Janczak (janczak_at_alpha.sggw.waw.pl)
Data: Thu 25 Oct 2001 - 10:52:21 MET DST

>po ostatnim rachunku z WARMAN'a wpadliśmy na pomysł, by dokładnie
>rozliczyć nasz ip accounting. I tu natknąłem się na pewien mały
>problem - które adresy (klasy) IP WARMAN traktuje jako "lokalne"
>i jak się to przedstawia w czasie, wiadomo że firmy są przepinane
>z NASKu do WARMAN'a. Czy ktoś może to już robił i ma orientację
>w tym temacie?

        Orientacje mam taka sobie :) Raz probowalem to wyjasnic
to dostalem w odpowiedzi tablice routingu routerow warmanowskich :)
poza tym zdaza sie ze w rozliczeniu przychodzi ze ruch lokalny jest
ZERO choc w danym miesiacu sciagnelismy sobie dystrybucje Slackawara
, widac +-100MB to dla NASKu drobiag.

                huber