Re: Business Foundation Book - Polskie firmy w Internecie

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 17:55:48 MET DST

Piotr Bala wrote:

> Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu) wrote:
> : Irek Neska napisal:
> :
> : > Business Foundation, od siedmiu lat lider w dziedzinie informacji
> : gospodarczej,
> : > przy wspolpracy NASK, przygotowuje kolejna, szosta juz edycje znanego i
> : > uznanego katalogu: "Business Foundation Book".
> :
> : No nie, brakowalo jeszcze nam tylko tego, zeby NASK zajmowal sie
> : produkowaniem spamu!
> :
[ciach]

> By dodac cos wiecej na temat mechanizmow tej dzialalnosci to NASK
> wykorzystal do rozpropagowania tej informacji rekordy z DNSu,
> przegladajac zapewne caly DNS w kraju i wysylajac maile do osob ktore
> figuruja z zbiorach konfiguracyjnych nameserwerow.
>
> W szczegolnosci sam taki list otrzymalem.
[ciach]

Ja rowniez, w dodatku na konto root'a, co mnie szczegolnie poirytowalo.
Oczywiscie uznalem za stosowne odpisac od razu co o tym mysle,
ale podejrzewam, ze poszlo na /dev/null.

Przy okazji pytanko? Czy ktos jeszcze dostal list w ktorym byla jakas
reklama
GSM plus 100KB attachment (w ktorym bylo nie wiem co, bo wycialem)?
Dostalem takie cos wczoraj rowniez na root'a.

Pozdrawiam

        Emil