Re: Business Foundation Book - Polskie firmy w Internecie

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 11:06:28 MET DST

In article <54kehn$cba_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>,
Piotr Bala <bala_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
[hack]
>By dodac cos wiecej na temat mechanizmow tej dzialalnosci to NASK
>wykorzystal do rozpropagowania tej informacji rekordy z DNSu,
>przegladajac zapewne caly DNS w kraju i wysylajac maile do osob ktore
>figuruja z zbiorach konfiguracyjnych nameserwerow.
>
>W szczegolnosci sam taki list otrzymalem.
>Nie wiem jak traktowac ta dzialanosc, ale wyglada mi to na jawne wykorzystanie
>uprawnien zwiazanych z administracja wiekszosci domen w Polsce do
>dzialalnosci reklamowej.
[hack]

??? przecież rekordy SOA są dostępne dla każdego użytkownika DNS ? Równie
dobrze mogliby to zrobić ludzie nie-z-nasku.

A poza tym to faktycznie spam jak trza.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/